Bestellingen die in Nederland en België op werkdagen voor 15:00 zijn geplaatst, worden de volgende dag geleverd. Heb je de bestelling in het weekend geplaatst? Dan wordt je bestelling op maandag geleverd. Wat zijn jullie verzendkosten?
Alle bestellingen in Nederland en België leveren we gratis bij je af.
Zodra wij je bestelling verwerkt hebben, krijg je direct een Track & Trace code van ons toegestuurd.
Alle pakketten overhandigen wij aan DHL. Dit koeriersbedrijf levert alle bestellingen af.
Retourbeleid
Retourneren of ruilen is uitsluitend mogelijk binnen 14 dagen na de levering van het aangeschafte product. Bekijk onze retourneren pagina voor meer informatie.
Producten dienen onbeschadigd, zonder gebruikssporen en in de originele verpakking te worden geretourneerd.
Om redenen van gezondheidsbescherming en hygiëne kunnen de volgende producten enkel en alleen worden geretourneerd wanneer deze nog niet in gebruik zijn genomen:
a.) Elektrische neusreiniger
b.) Moedermelk bewaarzakjes
Worden bovenstaande producten tóch gebruikt en daarna geretourneerd, dan komt het recht op volledige terugbetaling voor de klant te vervallen.
In het geval dat wij een product in een dermate slechte staat ontvangen bij retournering, behouden wij ons het recht voor om de retourzending te weigeren. In een dergelijk geval zal ook onmiddellijk het retourrecht en de garantie op het product volledig komen te vervallen.
Indien een product zich in een onverkoopbare staat bevindt vanwege onvolledigheid, afwezigheid van de originele verpakking of retournering met een beschadigde originele verpakking, komt het recht op volledige terugbetaling te vervallen.
Alleen producten die direct zijn gekocht bij de fabrikant (Babily) kunnen worden geruild en geretourneerd.
Garantie
Bij Babily heb je standaard één jaar garantie op jouw aankoop. Gaat het product binnen dit jaar kapot en wil je beroep doen op jouw garantie? Stuur ons dan een foto waar duidelijk te zien is dat het product niet meer voldoet.
Het recht op garantie komt te vervallen wanneer:
- Er een poging is ondernomen om eventuele gebreken aan het product zelfstandig te herstellen;
- Het product zich niet in de originele verpakking bevindt;
- De originele verpakking beschadigd is;
- Het product zich in een dermate slechte staat bevindt of onvolledig is.
Niet gevonden waar je naar zoekt?
Neem contact met ons op en we komen er zo snel mogelijk op terug!